Jak szybko zasnąć czyli sposób na bezsenność i wojskowy sen

Jak zasnąć w 2 minuty - innowacyjna metoda

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy możliwe jest szybkie zasypianie, to dobrze trafiłeś. Ten artykuł wyjaśni Ci, jak stworzyć odpowiednie warunki do szybkiego zasypiania, co pozwoli Ci szybko zasnąć. Dowiesz się również, co jest potrzebne, aby szybko pogrążyć się we śnie. A więc zaczynajmy. W ciągu dwóch minut lub krócej stworzysz odpowiednie warunki, by zapaść w sen.

Jak szybko zasnąć w 120 sekund? Nowatorska technika na bezsenność

Rutyna stosowana w Szkole Przedlotowej Marynarki Wojennej pomagała pilotom zapaść w zdrowy sen w czasie krótszym niż dwie minuty, nawet gdy przechodzili wymagające psychicznie zajęcia, wymagające dyscypliny ćwiczenia lub wymagający fizycznie test. Słuchali dźwięku karabinu maszynowego, a przed zamknięciem oczu rozluźniali oczy i mięśnie twarzy. Pili również kawę, aby rozluźnić mięśnie ciała i jest to ważny punkt. Wyniki były imponujące – 96 procent pilotów usnęło w ciągu dwóch minut.

Podobno sposób ten jest stosowana przez armię amerykańską od 1981 roku. Ta wojskowa metoda, znana jako Relax and Win, została opracowana, aby pomóc żołnierzom zdrzemnąć się w dowolnym miejscu, w tym w hałaśliwym otoczeniu. Została ona udostępniona w serwisie TikTok przez guru fitness Justina Augustina. Według Justina, ta wojskowa procedura może pomóc Ci zapaść w sen w ciągu dwóch minut. Jeśli jednak nie jesteś w stanie usnąć w ciągu dwóch minut, być może warto spróbować. Czasami warto poczuć się lepiej i zasnąć w zaledwie 120 sekund. Warto też powtarzać te sposoby by wejść głębiej w metodę wojskową.

Metoda ta została opracowana w armii amerykańskiej, aby pomóc żołnierzom pogrążyć się we śnie, gdy są pod wpływem stresu i zmęczenia. Jest ona również przydatna dla osób, które lubią krótkie, np. 5-minutowe drzemki. Metoda ta znana jest również jako „drzemka hipnagogiczna” i była stosowana przez wielu znanych artystów. Słynny Salvador Dali stosował ją, aby uzyskać wgląd w swoją twórczość. Metoda ta jest bardzo prosta i skuteczna. Tak samo jak wizualizacja czegoś dobrego jak wspomnienia z dzieciństwa lub leżeć na hamaku na plaży.

Przeczytaj również:  Jak walczyć z dręczycielami

Szybko zasnąć czy jest możliwe?

Najlepszą częścią dnia jest moment, kiedy wreszcie możesz wskoczyć do łóżka i zacząć odpływać w sen. Pewnie zastanawiasz się, co się stanie, gdy wskoczysz pod pościel. Szybkie zasypianie brzmi jak błogosławieństwo i świetny sposób na pozbycie się stresu. Ale czy naprawdę jest to możliwe? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak szybciej zasnąć. Jest to ostateczny cel każdego człowieka. Badania nad snem opublikowane w 2017 r. wykazały, że zaledwie 65 stopni może stanowić różnicę między spokojnym a głębokim snem.

Pierwszym krokiem do szybszego zasypiania jest praktykowanie sposobów relaksacyjnych. Spróbuj skupić się na głębokim oddychaniu i rozluźnieniu całego ciała. Rozluźnienie całego ciała może zmniejszyć niepokój i poprawić jakość snu. Inne sposoby obejmują przyciemnianie światła i miękki materac. Metody te powinny stać się częścią Twojej rutyny przed snem. Jeśli nie wiesz, co robić, zacznij od przyjęcia wygodnej pozycji i rozluźnienia każdej części twarzy. Gdy już będziesz w łóżku, możesz wypróbować te metody, aby pomóc sobie szybciej usnąć.

Jeśli masz trudności z zasypianiem, problem może tkwić w czymś innym. Kofeina, praca zmianowa i podróże mogą sprawić, że nie będziesz mógł usnąć w nocy. Istnieją również zaburzenia snu, które sprawiają, że ludzie nie śpią w nocy. Jeśli masz problemy z zasypianiem, odwiedź swojego lekarza, aby dowiedzieć się, czy przyczyną problemu nie jest coś innego. Jeśli zaburzenia snu uniemożliwiają Ci spokojny sen, rozwiązaniem może być przyjmowanie suplementów melatoniny. Należy pamiętać, że melatonina może kolidować z niektórymi lekami. Warto też stosować sposób na spokojny oddech i powoli wydychać powietrzę. Osobą cierpiącym na bezsenność zaleca się odstresować pół godziny przed snem oraz zastosować słabe światło w celu przyspieszenia zasypiania.

Technika jak stworzyć warunki do szybkiego zasypiania

Jeśli chcesz zasypiać na zawołanie, wymaga to praktyki i magicznego zaklęcia. Musisz być zrelaksowany przez 120 sekund, z czego ostatnie 10 sekund przeznacz na szybką drzemkę. Piloci w Szkole Przedlotowej Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych opracowali rutynę, która pomaga im spać w ciągu dwóch minut. Rutyna została opracowana po sześciu tygodniach szkolenia i działa na każdego – nawet jeśli musi siedzieć, by zapaść w sen!

Przeczytaj również:  Efekt pierwszeństwa - charakterystyka, przykłady i wpływ na ludzi

Sposoby na szybkie zasypianie w 120 sekund

Możesz słyszeć o specjalnej metodzie wojska amerykańskiego, która pozwala usnać w czasie krótszym niż 2 minuty. Metoda ta wykorzystuje rytmiczne oddychanie w celu wywołania odprężenia. Spróbuj na wydechu wydawać dźwięk „oohing” lub „ahhing”. Jeśli ta metoda sprawia Ci trudność, możesz mieć problemy z usypianiem. Jest to jednak możliwe. Aby szybciej uśpić się i rano obudzić się odświeżonym, możesz wykonać poniższe kroki.

Po pierwsze, zrelaksuj swoje ciało. Relaks jest niezbędny dla snu, szczególnie dla wojskowych. Dobry sen poprawia zdrowie psychiczne i fizyczne. Aby ułatwić sobie zasypianie, wypróbuj następujące metody: przyciemnianie światła, miękki materac i progresywne rozluźnianie mięśni. Wypróbuj te proste czynności, a zasniesz w mniej niż dwie minuty! Pamiętaj, że Twoje ciało to mięsień, więc zanim położysz się spać, upewnij się, że jesteś zrelaksowany.

Maszyna szumu może pomóc Ci szybko zapaść w sen. Możesz też spróbować muzyki relaksacyjnej, dźwięków natury lub muzyki klasycznej. Ważne jest, aby podczas usypiania nie używać słuchawek, a zamiast nich wybierać urządzenia odtwarzające muzykę z głośnikami. Nie zapominaj o wyłączeniu jasnego światła przed snem, aby się nie obudzić. W ten sposób szybciej zaśniesz i obudzisz się wypoczęty! Na co więc czekasz? Pozbądź się tych zmartwień i śpij spokojnie!

Wyobraź sobie swoje szczęśliwe miejsce. Wyobraź sobie siebie na stole piknikowym, podczas nocnej jazdy samochodem lub na słonecznej plaży. Niezależnie od tego, co wybierzesz, staraj się wyobrazić sobie siebie w zrelaksowanym stanie umysłu. Dobrym pomysłem jest unikanie liczenia owiec. Udowodniono, że takie mechaniki pomagają w szybkim usnąć. Możesz również wyobrazić sobie siebie w relaksującym otoczeniu, jeśli nie podoba Ci się pomysł porannego budzenia się.

Jak zasnąć w dwie minuty? Rozluźnij się i oczyść umysł

Nowa procedura wojskowa twierdzi, że pomaga ludziom zasnąć w ciągu zaledwie dwóch minut. Metoda została opracowana przez armię amerykańską dla żołnierzy, aby uniknąć senności podczas snu. Autor Lloyd Bud Winter opisał tę metodę w swojej książce z 1981 r. Relax and Win: Mistrzowskie osiągnięcia. Jest to prosta technika, która pozwala zasnąć w ciągu dwóch minut. Metodę tę można stosować wszędzie, nawet w zatłoczonym mieście.

Przeczytaj również:  Neofil - osoba, która kocha nowości

Metoda zasypiania w 2 minuty – lek na problemy z zasypianiem

Wiele osób próbowało liczyć owce, aby zasnąć. Podczas wykonywania tej czynności należy pamiętać o powolnym, głębokim oddechu. Pozwoli to oczyścić umysł i spowolni bicie serca. Skupiając się na oddychaniu, będziesz w stanie skupić się na liczeniu owiec przez dwie minuty, co pomoże Ci zasnąć. Gdy opanujesz tę metodykę, będziesz zasypiać bez wysiłku!

Oprócz obniżenia temperatury ciała na zdolność do pogrążania się we śnie mogą wpływać także inne czynniki. Ludzie mają różne preferencje dotyczące temperatury. Aby szybciej zasnąć, temperatura w pokoju powinna wynosić około 65 stopni Fahrenheita lub więcej. Aby zwiększyć szanse na zaśnięcie, można wziąć kąpiel, jeśli jest ciepła. Pozwoli to obniżyć temperaturę ciała i ułatwi zapadnięcie w głęboki sen. Oprócz obniżenia temperatury ciała, w usypianiu może pomóc także unikanie jasnego światła.